torsdag 29. mars 2012

Diningsofa

Sukk...har funnet en diningsofa jeg har fryktelig lyst på....nemlig denne fra TM design...den var fiiiin!!
Ser for meg den på ene siden av spisebordet...og tre av disse stolene på andre siden..
Og på hver ende av spisebordet ser jeg for meg slike endestoler...
Alt i fargen sand.


Vel..da mangler jeg bare spisebordet ...synes fortsatt at dette fra skeidar er fint. Det har det rette utseendet jeg er på jakt etter, men feil farge. Jeg vil ha det mørkere. Kanskje jeg kan beise det eller noe? Det som er fint med dette bordet er at det er mulig å få kjøpt ileggsplater, slik at det kan bli tre meter...Prisen er heller ikke så ille.


Ellers er rørlegger og elektriker snart ferdig med sitt i huset. Så skal snekkerne forsette med taket, altanen, samt kle igjen vegger innvendig. Deretter er det vår tur for egeninnsats. 

Gleder meg til alt er ferdig!!Skal bli ufattelig godt!

Ha en fin kveld :)
-Silje-

2 kommentarer:

Villa Fagerbakken sa...

Åh..det blir nok koselig rundt spisebordet deres!
Jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke bloggrollen min har oppdatert innleggene fra bloggen din...på rollen min er innlegget om sitronvinduet det siste...og det er jo lenge siden...
Prøver å legge deg til en gang til jeg: )

Klem Iris

Villa Fagerbakken sa...

Fikk forresten denne meldingen da jeg la deg til igjen: "Finner ingen innmating for denne nettadressen. Blogginnlegg og tidspunkt for oppdatering vises ikke. Legg til nettadresse likevel?"
Hmm...Kanskje du skal se i innstillingene dine om du kan endre noe i forhold til dette?