torsdag 15. mars 2012

Funderer på sengegavl til gjestesoverommet

I går var jeg og fant tapet til gjestesoverommet. Jeg skal bruke den på veggen bak sengen. Den er mørk grå med glitter i og jeg tror det blir en fin kontrast til de andre veggene som blir i en lysere gråfarge, samt kledd i mdf panelplater. 

Bak sengen har jeg lyst på et headboard. Det er mange lekre ute på markedet, men jeg tenker å gjøre det på billigste måte. Jeg har vurdert å lage et selv hvor jeg så for meg tøy, knapper og en fin ramme rundt. Men så kom jeg over dette bildet hvor de har brukt speil som hodegavl. 
Smart og ikke minst en billig løsning. Jeg kommer nok til å gå for større speil og ikke like mange som vist på dette bildet. Ser for meg tre av speilet som er vist nedenfor, men jeg kommer til å spraylakkere de i sølv, for jeg liker ikke gullfargen de har nå. Sølv kommer til å passe fint til veggen som har sølvglitter i seg. Målene på disse speilene er 50*140 og senga er 150, så da blir tre slike perfekt. Billige er de også. 349 per stk.



Her er det brukt tre speil...
Og her er det brukt et stort et...

Smart, fint og enkelt :)
-Silje-

Ingen kommentarer: