torsdag 8. mars 2012

Lamper til bad to bestilt

Et av badene i huset er i tilknytning soverommet vårt. I går bestilte jeg baderomslamper til det.
Det endte opp med disse:
Nena vegglampe fra belysningseksperten.
 Nå har jeg startet jakten på speil til dette badet. Tror jeg vil ha det i en sølvfarge. Må iallefall bestemme meg litt fort, siden elektriker ønsket å vite målene på det med tanke på hvor lampene skal bli.

Bestilte også kjøkken i går. Endelig. Ble til slutt en kombinasjon av tre ulike leverandører for å få det slik jeg vil, samt billigst mulig.Jadda...jeg vet hvordan jeg vil ha det. Kjøkkentegner drømte visstnok om kjøkkenet mitt på natta, så vil tro hun er glad det endelig er i boks ;)


 -Silje-


1 kommentar:

Marita sa...

Fin blogg!
Suger til meg alt av info siden vi skal begynne å bygge i Andåsen snart :)
Og jeg elsker stilen din :)

Kjøkkentegninger? Er selv veldig usikker på kjøkkenet, så inspirasjon -ja, takk!