tirsdag 4. juni 2013

Something blue ;)

Det smyger seg inn mer og mer blåe detaljer her hos meg:) Ei farge jeg alltid har vært glad i,i flere nyanser,selv om den jeg går for nå er gråblå/bondeblå.Synes den gjør seg nå på sommeren og at det passer litt ekstra bare fordi jeg bor ved havet;) Men kjenner det klør litt etter å få inn noe i dus ,lys rosa også,så spørs om jeg får stæsje litt i tv stua med den farga etterhvert. Har blant annet sett meg ut noen lekre sofaputer og pledd;) Legger ved et par bilder fra kjøkkenet som viser noen blå detaljer.
Fra IB Laursen.
Blå hortensia ( som underlig nok har levd en stund,tross mine "grønne" fingre) og blå servietter.Det skal ikke så mye til.Og jeg blir bare mer og mer fornøyd med nyklokka mi.Lampedilla er gått over til klokkedilla,og jeg har nå funnet ei ny SVÆR klokke jeg ønsker meg.Kan vise dere den senere.Nå er det natta! 

Ingen kommentarer: