fredag 27. januar 2012

Dørhammer og dørhåndtak

Endelig fredag! Startet dagen med en byrunde sammen med Trinebestis og mamsn :) Kafe og litt handling av barneklær. Lille begynner å få mange fine klær i kommoden sin nå ;) 

Så..over til hus...
Vi får hvite innerdører i huset og der har jeg sett for meg slike håndtak. 

Ytterdøra vår blir svart på utsiden og hvit på innsiden (viktig at det matcher...hehe)..
Lurer på om jeg kanskje går for slike dørhåntak på den, samt ytterdøra ut fra vaskerommet..
Så skal jeg ha en dørhammer også. Tror jeg går for den runde, men det andre var jo igrunn tøff den også...eller?

Alt er fra R. Bergersen AS

Her skal det snart kokes grøt med masse kanel på...har nemmelig hørt at kanel kan sette i gang fødsler. Vi får se om kjerringrådet stemmer ;)

Ellers er det bare tv og godis på menyen. Fredager er den beste dagen :):)

Skal dra å ta noen bilder av huset imorgen mens det er lyst, så skal jeg legge de ut, slik at dere får se.

Ha en fin fredagskveld :)

- Silje -



Ingen kommentarer: