søndag 29. januar 2012

Vaskerom

Holder på med planlegging av vaskerom....
Inspobilde....
pintrest
Lette en stund etter slike "drying racks" for å henge og tørke klær på. Fant tilslutt noen nettsider som selger slike...men ingen av de shipper til Norge :( Noen som vet hvor jeg får tak i slike?
En mulighet er å få lagd noen....det finnes en del you tube videoer som viser hvordan en kan gjøre det...vel... vi får se....

Selve innredningen skal vi bestille fra Ikea, "ståt" heter den. Tror den blir bra. På veggene har jeg lyst på en lys grønnfarge...noe lignende som er vist nedenfor på bildet. Gulvet blir flislagt med lys grå fliser, lik benkeplaten jeg har sett for meg. 
Pintrest

Så blir det noen åpne hyller også, slik som dette...

Pintrest

En ting er iallefall sikkert, jeg skal ha system for klessortering!!

Nå er det tid for fruktsalat med vaniljekesam og film!

 *7 dager til termin*
Ha en fin søndagskveld :)

-Silje-

Ingen kommentarer: