torsdag 2. februar 2012

Bittelilledo

Har nå bestemt meg for hvordan bittelilledo rommet skal bli. Jeg har hele tiden villet ha søylevask og hos euro bad fant jeg en jeg likte. Den er ikke så stor, men stor nok siden rommet er såpass lite.
 Jeg fikk ikke lov av samboeren å kjøpe togreps armatur, siden han mener det er noe herk.
Han må vel få bestemme litt han også.... Ble iallefall enige om dette til slutt, så nå er det bestilt.Det heter "Talis Classic" og er fra Hansgrohe.


Så blir det to vegglamper, en på hver side av speilet. Disse er på tilbud til bare 179.50 på Bohus nå, iallefall ifølge nettsiden deres. Tror de har kostet 399, så der kan man gjøre et kupp. http://www.bohus.no/belysning/belysning/vegglamper/wilma-vegglampe2/

Må ha skjerm også da, men tror jeg venter litt med den enda. 

Tror det blir hvit brystning på halve veggen og en lys pastellblå farge oppe. Greit å ha litt farge på slike små rom. Fort å male over om jeg blir fort lei. Blir mye nøytrale farger ellers i huset. Nå må jeg bare finne speil som passer. Hadde sett for meg et, men det viste seg å bli i største laget siden vasken ikke er så stor, så må nok fortsette jakten.....
Må nok ha noen håndkleholdere også, samt en hylle på veggen over do med plass til noen ekstra håndduker, samt litt stæsj. Gleder meg til jeg kan begynne å ta fatt på dekoreringen. 

Ellers begynner jeg å bli noe utålmodig og håper lillegull skal melde sin ankomst snart. Bare tre dager til termin. Får gjort en del husplanlegging mens jeg venter iallefall...
-Silje-





Ingen kommentarer: