søndag 12. mai 2013

Nyinnflyttet på kjøkkenet

Hei og god søndag:) To innlegg på to dager....ikke ille til å være meg;) På kjøkkenet har det flyttet inn noe nytt....artig å få pakker i posten=)=)=)

Jeg kjente meg lei på regniinger, brev, reklame og diverse annen post som av en aller annen grunn bestandig havnet på kjøkkenbenkene. Løsningen ble som bildet over viser. Nå har det iallefall en fast plass. I like!
Kjøkkenvekt ;)
Brødboks:)


Har enda mye jeg ønsker meg til kjøkkenet, men tar noe i gangen. Kan vise dere ønskelista i et annet innlegg;)

Nå skal jeg legge prinsen, før jeg skal gjøre klart til skoleuke imrg. 4 skoledager og 2 eksamener igjen. Begynner se lyset i enden av tunellen nå :)

Ha en fin kveld :)

-Silje-

1 kommentar:

Huset i Edels hage sa...

Så fint å se deg her inne igjen!! :) Jeg får ikke til å legge adressen din inn på leselista mi, det kommer bare en feilmelding om at jeg må sjekke adressen, så det kommer derfor ikke inn automatisk på feeden min når du legger ut noe... :( Kjempefine saker på kjøkkenet - som er såå nydelig i seg selv også ;) hihi. Ønsker deg ei fin helg! klem